انجمن گلف NCGU

استفاده از مراكز خدماتی كمیته المپیك برای فدراسیون ها رایگان شد

استفاده از مراكز خدماتی كمیته المپیك برای فدراسیون ها رایگان شد

انجمن گلف: طبق مصوبه هیات اجرائی کمیته ملی المپیک، استفاده فدراسیون ها از مراکز خدماتی این کمیته مانند سالن های جلسات، پذیرایی، تمرین، بدنسازی و پزشکی رایگان شد.



به گزارش انجمن گلف به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در حقیقت امروز آخرین نشست هیات اجرائی در سال ۱۳۹۹ بود که انجام شد در ابتدا بعد از بررسی وضعیت اردوی تیم های ملی اعزامی به بازیهای المپیک توکیو گزارشی از بازدید اعضای هیات اجرائی و مدیران کمیته از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی در سفری که به مشهد داشتیم به هیات محترم اجرائی ارائه گردید و قرار شد در صورت مهیا بودن شرایط کرونا و چارچوب قانونی با رعایت پروتکلهای بهداشتی جهت بهره مندی از فیوضات معنوی و تقویت روحیه کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو اردوی زیارتی به شهر مشهد مقدس داشته باشند.
سخنگوی هیات اجرائی کمیته ملی المپیک اشاره کرد: همین طور در این جلسه کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ کمیته ملی المپیک از جهت منابع و مصارف مطرح و مورد تصویب اعضای هیات اجرائی قرار گرفت که این بودجه شامل اعتبارات پرداختی به فدراسیونها برمبنای فاکتورهای تعیین شده و هزینه کاروان ورزشی اعزامی به بازیهای ۲۰۲۰ توکیو و سایر هزینه های جاری و پشتیبانی کمیته می باشد.
سعیدی اشاره کرد: همین طور تصمیم برآن شد در سال ۱۴۰۰ هیچگونه تبادل مالی بمنظور استفاده فدراسیونهای ورزشی از خدمات کمیته ملی المپیک برای استفاده از مراکز خدماتی همچون سالن های جلسات، پذیرایی و سالن های تمرینی و بدنسازی و پزشکی صورت نپذیرد و در حقیقت خدمات رایگان به آنها ارائه شود تا به عنوان کمک غیر نقدی و غیر مستقیم برای فدراسیونها تلقی گردد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار داشت: نحوه بهره برداری از هتل بازسازی شده و امکانات آکادمی در سال ۱۴۰۰ هم برمبنای بخشنامه ای خواهد بود که توسط کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی و همکاری دبیر کل و ملاحظات تعیین و اولویت بندی تعیین شده برمبنای بازه زمانی اردوهای تمرینی مورد استفاده قرار گیرد.
سخنگوی کمیته ملی المپیک در خاتمه اظهار داشت: در خاتمه قرار شد تا جدول پیش بینی اعتبارات سال ۱۴۰۰ فدراسیونها برمبنای فاکتورهای مصوب توسط مرکز نظارت بر تیمهای ملی بارگذاری و تا پیش از اختتام سالجاری ارائه شود.
به گزارش انجمن گلف به نقل از مهر، در حاشیه جلسه هیات اجرائی امروز صالحی امیری از مجید شایسته عضو هیات اجرائی به خاطر خدماتی که برای ورزش داشته قدردانی کرد.


منبع:

1399/12/17
23:36:48
0.0 از 5
924
تگهای خبر: المپیك , بازی , پزشك , تمرین
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد