انجمن گلف NCGU
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران:

ورزش هم در دوران کرونا گرفتار عقب ماندگی شد

ورزش هم در دوران کرونا گرفتار عقب ماندگی شد

به گزارش انجمن گلف سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار داشت: وظیفه ما تزریق نشاط به مردم این شهر است و با ورزش حال مردم پایتخت را خوب می نماییم.



به گزارش انجمن گلف به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین اوجاقی با حضور در همایش یاس آفرینش، ضمن بزرگداشت شأن و مقام زن و تکریم مادران این سرزمین، عنوان کرد: تجربه نشان داده که هر کاری به بانوان واگذار شود، به بهترین شکل انجام می شود.
اوجاقی تصریح کرد: دو سالی که گرفتار همه گیری کرونا بودیم، ورزش هم همچون بسیاری پدیده های اجتماعی در حوزه شهری، گرفتار عقب ماندگی شد و حالا ما مصمم هستیم با کمک همه همکارانمان بعنوان متولیان ورزش شهروندی پایتخت، ورزش را باردیگر به خانه ها ببریم و حال دل شهروندان و همشهریان مان را خوب نماییم.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه حضور دو بانوی توانمند، «شمس احسان» و «معدنی پور»، به ترتیب رئیس کمیته ورزش و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در عرصه مدیریت شهری را به فال نیک گرفت و اضافه کرد: یکی از ابزارهای دستیابی به توسعه پایدار شهری، فراگیر کردن ورزش همگانی و بهره مندی از اثرات نیکوی آن است.
گفتنی است همایش یاس آفرینش، امروز ششم بهمن ماه جاری با حضور بانوان سازمان ورزش در مجموعه قمر بنی هاشم ضد السلام برگزار گردید.


منبع:

1400/11/07
23:29:48
0.0 از 5
435
تگهای خبر: تیم , ورزش
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد