انجمن گلف NCGU
پرتابگر پارالمپیكی:

بعد از واكسن، كرونا را باردیگر تجربه كردم!

بعد از واكسن، كرونا را باردیگر تجربه كردم!

به گزارش انجمن گلف پرتابگر پارالمپیکی اظهار داشت: بعد از تزریق واکسن به مدت 10 روز حالم به حدی بد بود که احساس می کردم کرونا را برای بار دوم تجربه کردم.


علی محمدیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: ۱۲ اردیبهشت بعد از تزریق دوز اول واکسن گرفتار تب شدید شدم و از نظر بدنی به حدی ضعیف شده بودم که تا ۸ روز بعد از تزریق واکسن امکان پرتاب نداشتم و با افت رکورد مواجه بودم. در حقیقت شرایطم به شکلی بود که احساس می کردم برای بار دوم کرونا را تجربه می کنم.
وی در ارزیابی از وضعیت خود جهت شرکت در آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی برای کسب مجوز جهت اعزام به بازیهای پارالمپیک توکیو، اظهار نمود: چند روزی است که شرایطم بهتر شده و رکوردم نسبت به قبل بالا رفته است. امیدوارم با ثبت بهترین رکورد در آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی که ۳۰ اردیبهشت در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود، مجوز شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کنم.
محمدیاری اشاره کرد: در دومین مرحله رکوردگیری دوومیدانی که در کیش برگزار شد، رکوردم در پرتاب دیسک ۴۲ متر و ۵۶ سانتی متر بود، الان رکوردم نسبت به کیش بالا رفته و شرایطم راضی کننده است.
او در آخر ضمن تشکر از همسر خود که بعنوان مربی در کنارش قرار دارد، اظهار داشت: امیدوارم با کسب مجوز ورود به تیم ملی، در فهرست نفرات اعزامی به توکیو قرار بگیرم و زحمات همسرم را جبران کنم.




منبع:

1400/02/26
13:48:27
0.0 از 5
940
تگهای خبر: المپیك , بازی , تیم , تیم ملی
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد