انجمن گلف NCGU
احمدی:

هواداران بزرگترین سرمایه ورزش هستند

هواداران بزرگترین سرمایه ورزش هستند

به گزارش انجمن گلف معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست هم اندیشی هیات مدیره جمعیت هواداران فوتبال گفت: هواداران ارزش برند یک باشگاه را ارتقا می دهند و بزرگترین سرمایه ورزش هستند.



به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی اضافه کرد: معتقدیم با مشخص شدن جایگاه و فعالیت کانون های هواداری در باشگاه ها، مدیریت امور و انسجام لازم در این حوزه، مسائل و مشکلاتی که هواداران محترم ورزش دارند، مرتفع خواهد شد. هواداران ظرفیت ارزشمندی برای ورزش هستند.
وی هواداران را بزرگترین سرمایه ورزش دانست و تصریح کرد: هواداران ارزش برند یک باشگاه را ارتقا می دهند و بزرگترین سرمایه ورزش هستند. در کنار بازیکنان، مربیان و کادر فنی، هواداران می توانند نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت باشگاه داشته و پشتوانه ای موثر برای تیم های ورزشی باشند و این مساله، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
احمدی ضمن اشاره به احترام باشگاه های بزرگ فوتبال دنیا به هواداران اظهار نمود: باشگاه های بزرگ برای جذب و ماندگاری حتی یک هوادار برنامه دارند و در ایران هم باید اهمیت مبحث هواداری را در سطح سایر مواردی که ارزش باشگاه را تعیین می کنند قرار دهیم.
معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در مجموعه وزارتخانه اعتقاد ما این بوده که کانون های هواداری باید اصالت و جایگاه واقعی خویش را پیدا کنند و در این راستا معاونت فرهنگی در باشگاه ها تشکیل و مسئولیت هواداران به این معاونت سپرده شد. امیدوارم در دوره جدید ریاست فدراسیون فوتبال مسئله هواداری بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه در رویدادهای ملی مساله ویژه ای در حوزه هواداری نداریم، خاطرنشان کرد: هواداران در پشتیبانی از تیم محبوب خود نقشی اثرگذار دارند، ازاین رو باشگاه ها می بایست در این حوزه اقدامات اساسی انجام دهند.
احمدی اظهار داشت: کاری که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد، باید توسط خود مردم پیش رود و وزارت ورزش و جوانان هم حمایت و همراهی لازم را در این حوزه خواهد داشت.
در انتها این نشست، احکام اعضای هیات مدیره جمعیت هواداران فوتبال توسط معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعطا شد.




منبع:

1399/11/29
23:30:44
0.0 از 5
968
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , برند
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد