انجمن گلف NCGU
هادی رضایی خبر داد:

رژه ورزشكاران در بازیهای پارالمپیك با دو پرچمدار انجام می شود

رژه ورزشكاران در بازیهای پارالمپیك با دو پرچمدار انجام می شود

به گزارش انجمن گلف سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک توکیو از حضور ورزشکاران در مراسم رژه با دو پرچمدار اطلاع داد و اظهار داشت: برای اولین بار کاروان هر یک از کشورها با دو پرچمدار زن و مرد رژه خواهند رفت.



به گزارش انجمن گلف به نقل از مهر، هادی رضایی در نشست خبری که امروز دوشنبه در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، اظهار داشت: آخرین ایمیل را در مورد بازی های توکیو روز گذشته دریافت کردیم و بازهم بر برگزاری بازی ها تاکید گردید. طی سه روز گذشته دستورالعمل فنی بازی ها ابلاغ گردید که پس از ترجمه در اختیار مسؤلان رشته ها قرار می گیرد.
سرپرست کاروان پارالمپیک با یادآوری تغییرات اعمال شده در شیوه برگزاری بازی های توکیو اظهار داشت: برنامه در ارتباط با افتتاح پرچم کشورها که همیشه قبل از افتتاحیه در دهکده انجام می شد به صورت کامل حذف گردیده است.
به گفته وی در این دوره بازی های پارالمپیک و برای اولین بار کاروان هر یک از کشورها با دو پرچمدار زن و مرد رژه خواهد رفت.
رضایی با یادآوری اینکه افتتاحیه و اختتامیه بازی های پارالمپیک به ترتیب ۲ و ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار می شود، افزود: به خاطر کرونا تغییراتی در ظرفیت برخی اماکن مانند غذاخوری بازی های پارالمپیک بوجود آمده است، در کل تمام پیشبینی ها بر مبنای بیماری کرونا انجام می شود. برگزارکنندگان بازی ها هر ماه به صورت اختصاصی با مسؤلان کشورها ارتباط دارند. ۲۲ بهمن نشست با ایران انجام می شود.
سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک توکیو همینطور توضیحاتی در ارتباط با ثبت نام فهرست بلند این کاروان و کلاس بندی ورزشکاران ارائه نمود.
وی با اشاره به اینکه از سوی کمیته پارالمپیک این گونه پیشبینی شدهکه رشته و ورزشکاران شانس مدال تا قبل از اعزام به توکیو در تورنمنت های بین المللی شرکت داشته باشند، تصریح کرد: به صورت مثال برای شانس مدال طلا ۲ اعزام و شانس مدال نقره یک اعزام پیشبینی شده اما منوط به اینکه تورنمنت مربوطه خصوصیت لازم را داشته باشد. در هر صورت بودجه موردنظر پیشبینی شده است.
وی با تکیه بر اینکه برای اولین بار برگزارکنندگان بازی های المپیک و پارالمپیک یکسان هستند و این دو رویداد را با یک شعار برگزار می کنند، در مورد عرضه واکسن به کاروان های پارالمپیک اظهار داشت: هر تصمیمی در مورد المپیک گرفته شود در مورد پارالمپیک هم اجرا می شود.


منبع:

1399/11/13
23:22:51
0.0 از 5
989
تگهای خبر: المپیك , بازی , ورزش
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد