انجمن گلف NCGU

سرپرست سابق فدراسیون همگانی: هیچ قدمی برای مهندسی انتخابات برنداشتم

سرپرست سابق فدراسیون همگانی: هیچ قدمی برای مهندسی انتخابات برنداشتم

به گزارش انجمن گلف افشین ملایی به برخی شائبه ها در مورد اقداماتش در مدت 6 ماه سرپرستی و چرایی حضورش در انتخابات این فدراسیون پاسخ داد.


سرپرست سابق فدراسیون همگانی در گفتگو با ایسنا، درباره كنار رفتن از سرپرستی فدراسیون و ثبت نام در انتخابات كه سبب ایجاد برخی حواشی شده است، اظهار نمود: تمام اقدامات بنده در طول 6 ماه سرپرستی فدراسیون ورزش های همگانی، در قالب شرح وظایف قانونی بوده و با عنایت به نظارت دستگاه های مسئول، هیچ اقدام غیرقانونی و خلاف مقررات در فدراسیون طی مدت سرپرستی بنده رخ نداده است.
سرپرست سابق فدراسیون ورزش های همگانی و مدیر كل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال كه آیا عزل و نصب های وی در هیات های استانی در جهت ورود افراد موافق بوده یا صلاحدید ورزش همگانی، تصریح كرد: با عنایت به نگاهی تخصصی كه طی مدت اخیر در فدراسیون بوجود آمده و همینطور هماهنگی كه با مدیران كل استانی داریم، در مورد موارد لازم تصمیم گیری كردیم. مثلا مدیر كل ورزش یك استان تماس گرفت و گفت رئیس هیات استانی ما كه یك فرد نظامی است را دو سال است كه اصلا ندیده و در هیچ جلسه ای شركت نكرده و یا اینكه نامه زده و گفته این فرد 8 مورد تخلف داشته كه سبب نارضایتی عمومی شده است. خب در چنین شرایطی ما كه نمی توانیم بی تفاوت باشیم.
وی تصریح كرد: زمانی در فدراسیون فضایی حاكم بوده كه توجهی به برخی مسائل نشده است، اما ما احساس وظیفه كردیم و اقدامات لازم را تحت نظارت دستگاه های نظارتی انجام دادیم. اصلا برنامه ای در این مدت برای مهندسی انتخابات نداشتم و هر قدمی كه برداشتم برای كمك به ورزش همگانی و استفاده از افراد متخصص بوده است.
ملایی در انتها درباره دلیل ثبت نام در انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: بعد از مشورت با دوستانی كه بر ما تولی دارند به این نتیجه رسیدیم كه حضورم در انتخابات به نفع ورزش همگانی خواهد بود و بنده هم این كار را انجام دادم.



1398/07/21
23:15:43
5.0 از 5
4610
تگهای خبر: برند , دستگاه , فدراسیون , متخصص
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد