انجمن گلف NCGU
سه شنبه برگزار می شود؛

نشست ستاد عالی بازی های المپیك با 5 فدراسیون المپیكی

نشست ستاد عالی بازی های المپیك با 5 فدراسیون المپیكی

انجمن گلف: نشست اعضای ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی طی هفته جاری با حضور نمایندگان 5 فدراسیون المپیکی برگزار می گردد تا درباب مسائل پیرامون آنها بحث و تصمیم گیری شود.



به گزارش انجمن گلف به نقل از مهر، ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی متشکل از نمایندگان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک سه شنبه تشکیل جلسه می دهد. این جلسه که به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار می گردد به بررسی مسائل المپیکی پیرامون ۵ رشته اختصاص دارد.
کاراته، تیروکمان، بوکس، شمشیربازی و دوومیدانی رشته هایی هستند که مقرر است در نشست پیش رو و در حضور مسئولان مربوطه آنها، وضعیت شان برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ بررسی شود.
نمایندگان این ۵ رشته المپیکی طی هفته های گذشته در جلسات کمیته کارشناسی ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی شرکت داشته و پیرامون المپین های خود گزارش لازم را ارائه کرده بودند. بررسی نهایی این گزارش ها در نشست ستاد عالی در حضور شخص وزیر ورزش و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک انجام می شود. این جلسه ساعت ۱۰ بامداد سه شنبه در محل وزارت ورزش شروع می شود.
کاراته و شمشیربازی با ۴ سهمیه، بوکس و دوومیدانی با ۲ سهمیه و تیروکمان با یک سهمیه حضور خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را قطعی کرده اند.
سی و دومین دوره بازی های المپیک مردادماه سال آینده انجام می شود.


منبع:

1399/10/14
19:14:56
0.0 از 5
986
تگهای خبر: المپیك , بازی , فدراسیون , ورزش
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد