انجمن گلف NCGU

نشست هیات اجرائی كمیته ملی المپیك انجام شد

نشست هیات اجرائی كمیته ملی المپیك انجام شد

انجمن گلف: هفتاد و یكمین نشست هیات اجرائی كمیته ملی المپیك امروز با رعایت پروتكل های بهداشتی در سالن شماره یك كمیته اجرا شد.



به گزارش انجمن گلف به نقل از مهر، در ابتدای این جلسه بعد از بررسی و تبادل نظر درباب مسائل مربوط به بازی های المپیک توکیو۲۰۲۰، عملکرد و برنامه های کمیسیون ورزش و محیط زیست در سال ۹۹ که از طرف مهرافزا منوچهری رئیس کمیسیون ارائه شده بود مورد بررسی و تایید قرار گرفته و مقرر شد تا از کوشش های وی تقدیر و تشکر شود.
همچنین برابر دستور جلسه عملکرد مدیریت و پشتیبانی کمیته ملی المپیک توسط دکتر ضمیری ارائه و باتوجه به کوشش های مثمر ثمر و اثر بخش آن در امر توسعه زیر ساخت ها، نوسازی، تجهیز و پشتیبانی کمیته و کمیسیون ها که مورد تایید و تشکر اعضای هیات اجرائی قرار گرفت؛ تصمیم بر آن شد تا از تلاش ها و زحمات وی تقدیر به عمل آید.
بررسی گزارش عملکرد، برنامه ها و پیشنهادات فدراسیون ناشنوایان هم باتوجه به بازدید رئیس، دبیرکل و اعضای هیات اجرائی از این فدراسیون و جلسه دکتر صالحی امیری با هیات رئیسه آن، از دیگر مواردی بود که به نشست بعدی هیات اجرائی موکول و درخواست های برخی فدراسیون های ورزشی هم مورد بررسی قرار گرفت تا تصمیمات مقتضی درباب درخواستشان اتخاذ گردد.


منبع:

1399/07/29
00:45:52
5.0 از 5
1505
تگهای خبر: المپیك , بازی , فدراسیون , ورزش
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد