انجمن گلف NCGU

واكنش طاهریان به ترك مجمع و دریافت صورت حساب مالی

واكنش طاهریان به ترك مجمع و دریافت صورت حساب مالی

به گزارش انجمن گلف نایب رئیس كمیته ملی المپیك اظهار داشت: اگر میدانستم مجمع وزنه برداری تاخیر دارد ابتدا به جلسه هیات اجرایی كمیته می رفتم.



به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا، طاهره طاهریان در مورد مجمع سالیانه فدراسیون وزنه برداری بیان نمود: بعنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشتم در بخش بانوان اقدامات خوبی انجام شده و در مساله استعدادیابی اقدامات مثبت بوده است. آرزو می کنم شرایط بهتری برای بانوان در بخش همگانی و قهرمانی ایجاد شود که البته الان هم این شرایط هست.
طاهریان در مورد اینکه زودتر از موعد مجمع را ترک کرد، اظهار داشت: قرار بود ساعت ۱۰ باشد و من سر ساعت اینجا حاضر بودم و مجمع با یک ساعت تاخیر شروع شد. اگر می دانستم مقرر است با تاخیر برگزار گردد ابتدا به جلسه هیات اجرایی می رفتم و سپس به مجمع می امدم. اعتقاد دارم وقتی فرد وارد جلسه می شود باید بموقع بیاید و برود.
وی در پاسخ به این پرسش که صورت مالی مجمع فدراسیون را دریافت کرده است یا خیر، تصریح کرد: معمولا عملکرد مالی فدراسیون ها برای کمیته ملی المپیک ارسال می شود تا بررسی شود. در وزنه برداری من چیزی دریافت نکردم و شاید به این علت باشد که دیر انتخاب شدم و قرار بود آقای باقرزاده بیاید و شاید برای او ارسال شده است اما معمولا صورت های مالی ارسال می شود.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در مورد غیبت برخی از اعضای کمیسیون ورزشکاران در نشست اخیر اظهار داشت: تعداد زیادی نبودند و چهار نفر بودند و آقای ساعی دلیل هر کدام را گفتند که برخی ها در تهران حضور نداشتند. اکثریت حضور داشتند و جلسه هم رسمی و خوب بود. من هم مشورت دادم که کمیسیون فعال تر شود. انشالله تصمیمات خوبی برای ورزشکاران خصوصا المپیکیها گرفته شود.




منبع:

1399/06/30
23:36:51
5.0 از 5
1667
تگهای خبر: المپیك , فدراسیون , قهرمانی , ورزش
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد