انجمن گلف NCGU

اضافه شدن 4 رشته به جمع المپیكی های حقوق بگیر

اضافه شدن 4 رشته به جمع المپیكی های حقوق بگیر

انجمن گلف: چهار رشته دیگر به جمع رشته هایی كه ورزشكارانشان برای المپیك حقوق می گیرند، افزوده شد.


به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا، در جلسه کمیته فنی ستاد بازی های المپیک که برای پرداخت شش ماه دوم حقوق المپیکی هابود، تصمیم گرفته شد به ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک هستند نیز حقوق پرداخت گردد که در شرایط تعطیلی اردوها این مسئله می تواند اتفاق خوبی باشد.
بر این اساس ورزشکارانی که دنبال گرفتن سهمیه هستند معادل نصف المپیکی ها حقوق دریافت می کنند. البته این دسته از ورزشکاران زمانی که سهمیه قطعی گرفتند، حقوقشان به صورت کامل پرداخت خواهد شد. حقوق کسانی که سهمیه قطعی دارند ۵ میلیون تومان در ماه به مدت یک سال است که قرار شد در دو بازه زمانی شش ماهه پرداخت گردد. شش ماه نخست برعهده وزارت ورزش بود که پرداخت گردید و شش ماه دوم برعهده کمیته ملی المپیک است که این نهاد تصمیم گرفت برای مربیان و نفرات شانس کسب سهمیه هم حقوق در نظر بگیرد.

بدین جهت چهار رشته وزنه برداری، تنیس روی میز، قایقرانی و ژیمناستیک نیز به جمع رشته هایی که ورزشکارانشان حقوق می گیرند اضافه شدند.
البته کشتی و دوومیدانی جزو حقوق بگیر ها هستند اما چون هنوز هم شانس کسب سهمیه دارند بدین سبب کمیته ملی المپیک به نفرات شانس کسب سهمیه هم حقوق پرداخت می کند.
رشته ها و تعداد نفراتی که در هر رشته به جمع حقوق بگیرها اضافه شده اند، به شرح زیر است:

*وزنه برداری: سه نفر
وزنه برداری با وجود اینکه می تواند دو سهمیه بگیرد اما کمیته به تعداد سه نفر حقوق پرداخت می کند.

*تنیس روی میز: سه نفر

*ژیمناستیک: یک نفر

*قایقرانی: سه نفر

*کشتی: شش نفر
کشتی شش سهمیه المپیک دارد و حقوق شش ماهه نخست را دریافت کرد اما چون شانس گرفتن شش سهمیه دیگر را نیز دارد بدین سبب در شش ماه دوم معادل شش نفر دیگر نیز حقوق دریافت می کند تا به نفرات شانس کسب سهمیه پرداخت گردد.

*دوومیدانی: یک نفر
دوومیدانی دو سهمیه المپیک دارد و حقوق شش ماهه نخست را دریافت کرد اما کمیته ملی المپیک برای شش ماه دوم، به یک نفر دیگر هم که شانس گرفتن سهمیه است، حقوق پرداخت می کند.
سهمیه های قطعی ایران برای المپیک توکیو به شرح زیر است:
تیروکمان (۱سهمیه )، تیراندازی (۶سهمیه)، دوومیدانی( ۲سهمیه)، بسکتبال (۱۲ سهمیه)، والیبال (۱۲ سهمیه)، شمشیربازی (۴سهمیه)، بوکس (۲ سهمیه)، دوچرخه سواری(۱سهمیه)، کاراته (۴سهمیه)، تکواندو (۲ سهمیه)، کشتی (۶سهمیه)





منبع:

1399/05/31
12:11:38
5.0 از 5
1873
تگهای خبر: المپیك , بازی , بسكتبال , تنیس
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد