انجمن گلف NCGU
مربی تیم ملی تیراندازی:

كرونای یك ملی پوش به فرد دیگری منتقل نشد

كرونای یك ملی پوش به فرد دیگری منتقل نشد

محسن نصراصفهانی بعد از مثبت شدن تست كرونای یكی از ملی پوشان تیراندازی اظهار داشت: حفظ فاصله، استفاده از دستكش، ماسك و مواد ضد عفونی كننده سبب شد كه خدارا شكر مشكلی پیش نیاید و هم اكنون من و رستمیان هیچ مشكلی نداریم.


مربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با ایسنا پس از مثبت شدن تست کرونا جواد فروغی اظهار نمود: فروغی شغلش پرستاری است و در خط مقدم کرونا تلاش می کند. دادگر بسیار کوشش کرد تا از محل کار فروغی بخواهد که او فقط به تمرینات بپردازد اما با تعویق المپیک نشد. یک سال زمان زیادی است و محل کار او قبول نکرد و تنها هفته ای سه بار می توانست به محل اردو بیاید.
وی در پاسخ به این سؤال که شما یا رستمیان که با وی در محل تمرین بودید آیا وضعیت عمومی تان خوب است و مشکلی ندارید؟ اظهار داشت: ما می دانستیم که او با بیمار کرونایی در ارتباط می باشد و رعایت می کردیم. خودش هم بسیار رعایت می کرد. حفظ فاصله، استفاده از دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده سبب شد که خدارا شکر مشکلی پیش نیاید. من و رستمیان هم اکنون هیچ مشکلی نداریم.
نصر اصفهانی اضافه کرد: در انتها هر تمرین محیط ضد عفونی می شد. پس از اینکه تست فروغی مثبت شد هم محیط ضدعفونی شد و هم تمرینات مجموعه آزادی را لغو کردیم. فعلا رستمیان با دستگاه اسکت در خانه تمریناتش را ادامه می دهد. هم اکنون که 10 روز گذشته من و رستمیان مشکلی نداریم.
مربی تیم ملی تپانچه به تعطیل شدن تمرینات تیم تفنگ هم اشاره نمود و اظهار داشت: تمرینات تیم تفنگ هم به تعویق افتاد. فکر می کنم خواستند با احتیاط بیشتری کار را جلو ببرند و با احتیاط بیشتری برنامه ریزی کنند. البته بگویم که مثبت شدن تست کرونای فروغی ربطی به تمرینات تیم ملی ندارد بلکه به جهت شغلش و ارتباط با بیماران کرونایی این مشکل پیش آمد.
او در آخر اظهار داشت: خدا را شکر هیچ کس از فروغی بیماری را نگرفت. رعایت پروتکل های بهداشتی سبب شد که مشکلی برای سایر ملی پوشان یا مربیان ایجاد نشود. سفارش من به همه ورزشکاران و مردم این است که با حفظ پروتکل های بهداشتی می توانند از انتقال این بیماری جلوگیری کرده و زنجیره را قطع کنند.




منبع:

1399/05/15
23:55:30
5.0 از 5
2067
تگهای خبر: المپیك , برند , تمرین , تیم
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد