انجمن گلف NCGU
دارنده نشان های رنگارنگ پرتاب های دوومیدانی معلولان:

زمان مناسبی برای ورودی پارالمپیك انتخاب نشده است

زمان مناسبی برای ورودی پارالمپیك انتخاب نشده است

به گزارش انجمن گلف لرستان دارنده نشان های رنگارنگ پارالمپیك، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه كلاس ۴۲F می گوید: زمان مناسبی برای ركوردگیری و ورودی پارالمپیك انتخاب نشده است.


سجاد محمدیان در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: چون فدراسیون جانبازان و معلولان اواخر شهریور را برای مسابقه رکوردگیری برگزیده از چند روز پیش به شکل جدی تمرین ها را دنبال می نماییم، البته در این زمان هم با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرین کرده ام.
وی تصریح کرد: باتوجه به وضعیت قرمز لرستان در بحث کرونا، جان خودمان را کف دست گذاشته ایم و تمرین می نماییم، کار ما ورزش است و چون شغل دیگری نداریم، مجبوریم در این شرایط هم تمرین نماییم اما اگر رکوردگیری ماه آینده نبود، می توانستیم برخی از روزها تمرین نکنیم.
محمدیان با اشاره به اینکه سهمیه پارالمپیک 2020 را از مسابقات جهانی امارات گرفته است، تصریح کرد: در رکوردگیری داخلی هم ورودی گرفته ام اما با این وجود بازهم باید در رکوردگیری جدید شرکت کنم.
این ورزشکار لرستانی خاطرنشان کرد: آن زمان که ورودی گرفتم حقوق داشتم و تمرین ها را مرتب و بدون استرس ادامه می دادم اما از چند روز گذشته که خبر رسیده مقرر است رکوردگیری اواخر شهریور برگزار گردد بازهم با استرس تمرین می کنم، چون وضعیت خرم آباد قرمز است و اگر رکوردگیری نبود در بعضی روزها تمرین نمی کردم.
وی با اشاره به اینکه زمان مناسبی برای رکوردگیری انتخاب نشده است، تصریح کرد: هیچ گونه خدماتی به ما عرضه نمی گردد و اگر ورودی بگیریم از مهرماه مقرر است حقوق بدهند.
محمدیان خاطرنشان کرد: برای تمرینات بدنسازی به باشگاه خصوصی می روم و تمرین پرتاب ها را هم در زمین آموزش و پرورش یا مکان های اطراف خرم آباد انجام می دهم.
دارنده نشان های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی اظهار داشت: مشکلی برای رکورد ورودی ندارم اما استرس کاری کرده که تکرار رکوردهای قبلی سخت شده است.




منبع:

1399/05/14
14:25:45
5.0 از 5
2202
تگهای خبر: آموزش , المپیك , باشگاه , تمرین
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد