انجمن گلف NCGU
بازدید صالحی امیری از فدراسیون جانبازان و معلولان

ورزشكاران معلول معمار تبدیل تهدید به فرصت هستند

ورزشكاران معلول معمار تبدیل تهدید به فرصت هستند

به گزارش انجمن گلف رئیس كمیته ملی المپیك از فدراسیون جانبازان و معلولان بازدید كرد و در جریان مسائل و مشكلات این فدراسیون قرار گرفت.


به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا، در این بازدید که صالحی امیری را علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، نصرالله سجادی، کیکاووس سعیدی و بهداد سلیمی همراهی می کردند، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان با تشکر و قدردانی از زحمات صالحی امیری به خاطر رونمایی از تندیس زنده یاد سیامند رحمان در محل کمیته ملی المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: حالا ۱۰ انجمن ورزشی را در زیر مجموعه فدراسیون داریم و برخی انجمن ها هم طی تفاهم نامه ای جدا شده اند.
وی به رویکرد ورزش معلولان در المپیک اشاره نمود و اضافه کرد: بهترین دوره حضور، پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن بود. اما در مجموع بیشتر از ۱۸ هزار ورزشکار مرد و در بخش زنان بیشتر از هفت هزار ورزشکار ثبت شده داریم.
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان اظهار نمود: ۱۶ دستگاه کشور بر مبنای مصوبه دولت باید از ورزش جانبازان و معلولان حمایت کنند.
صالحی امیری در انتها بازدید امروز خود از فداسیون جانباران اظهار داشت: جانبازان و معلولان مجموعه انسان هایی هستند که با اراده و جدیت نقص عضو را به فرصت تبدیل کردند.
رئیس کمیته المپیک تصریح کرد: امروز میان ارکان ورزش قهرمانی حداکثر انسجام وجود دارد و این یعنی وارد حاشیه نشویم.
صالحی امیری هم در حاشیه این بازدید اظهار نمود: باید در شهرستان ها و در توسعه زیرساخت ها سرمایه گذاری بیشتری صورت بگیرد تا ورزشکاران در شهرستانها دسترسی بهتری به امکانات داشته باشند.
وی اظهار داشت: نباید نگاه ترحم آمیز به ورزشکاران جانباز و معلول داشته باشیم بلکه این نگاه باید از روی غرور و غیرت باشد.
رئیس کمیته المپیک اظهار داشت: ورزشکاران جانباز و معلول معمار تبدیل تهدید به فرصت شدند. جانبازان و معلولان مجموعه انسان هایی هستند که با اراده و جدیت نقص عضو را به فرصت تبدیل کردند. امروز میان ارکان ورزش قهرمانی حداکثر انسجام وجود دارد و این یعنی این که نباید وارد حاشیه شویم.
رئیس کمیته المپیک در انتها به مرحوم سیامند رحمان اشاره نمود و او را نماد غرور و غیرت ایران دانست.




منبع:

1399/04/09
22:04:40
5.0 از 5
2560
تگهای خبر: المپیك , دستگاه , فدراسیون , قهرمانی
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد