انجمن گلف NCGU

با مرام مثل ملی پوش شمشیربازی

با مرام مثل ملی پوش شمشیربازی

انجمن گلف: ملی پوش شمشیربازی جایزه ای كه از مسابقات جهانی گرفته بود را در لهستان به دوستانش داد تا آنها دغدغه ای برای تمرین كردن نداشته باشند.



مهری رنجبر: اسمش را چه می شود گذاشت؟مجتبی عابدینی معرفت به خرج داده كه جایزه مدالل برنز قهرمانی جهان اش را به بچه های تیم ملی داده تا خرج كنند. مجتبی برای این كارش دلیل داشته: «چاره ای نبود. بچه ها در اردوی لهستان مانده بودند، نمی خواستم دغدغه داشته باشند.»در شرایطی كه مردم درگیر كرونا هستند همین چند روز پیش عابدینی فیلمی را در صفحه رسمی اش منتشر نمود تا از این طریق هم با مردم همدرد باشد و هم به آنها برای پیش گیری از این ویروس كمك كرده باشد. حرف های عابدینی درباره خرج كردن جایزه اش و البته كرونا جالب است
*تو با جایزه مدال برنز قهرمانی جهانی، دست پر و خوشحال از لهستان برگشتی ؟
جایزه ام را همان روز اول جام جهانی در لهستان گرفتم اما به تهران نیاوردم. چونكه دادم به بچه ها كه در اردوی لهستان می ماندند خرجش كنند. شرذایط بحرانی بود. معلوم نبود وضعیت چه می شود، من هم پول را دادم تا بچه ها در اردوی لهستان دغدغه نداشته باشند. اصلا ناراحت هم نیستم. خوشحالم كمكی از دستم برآمد.
*تو شنبه كلیپی در صفحه شخصی اینستاگرام منتشر كردی درباره مبارزه با كرونا. چرا ؟
این روزها دغدغه همه مردم كرونا شده است. ویروسی كه البته جهانی است و همه مردم می خواهند زنده بمانند. من هم برای امید دادن به مردم به فكرم تا با ساخت این كلیپ آنها را امیدوارتر كنم. بالاخره برای شكست كرونا باید به هم كمك نماییم و مهمترین كار رعابت مسائل بهداشتی و گوش به سفارش های پزشكان است.
*جام جهانی "پادووا" انگار طلسم شده، بعداز چهار باز تغییر میزبان بالاخره برگزار می شود؟
دقیقا. قرار بود مسابقات پادووای ایتالیا باشد اما به خاطر كرونا، كورك كرواسی میزبان شد كه با شیوع آن در كروواسی، میزبانی به آلمان رسید و حالا هم لوكزامبورگ میزبان شده است. هر چند ظاهرا آنجا هم یك مورد كرونا پیدا شده اما انگار مقرر است مسابقه همانجا اجرا شود.
*تیم بدون شما و سرمربی در جام جهانی لوكزامبورگ شركت می كند؟
نه. بچه ها روز گذشته از لهستان برای اردو به آلمان رفته اند وبعد هم به لوكزامبورگ. پیمان فخری هم به تكاپو افتاده تا هم آخر هفته به لوكزامبورگ برویم و پیش از شروع مسابقه به تیم اضافه شویم.
*چند روزی كه در تهران هستی، تمرین هم كرده ای؟
در خانه و روی مبل ( با خنده ). من طبق خواسته وزیر بهداشت كه به مردم تاكید می كنند، خودم را در خانه قرنطینه كرده ام و بیرون نمی روم. چونكه به نظرم اگر به حرف آنها گوش بدهیم و مسائل بهداشتی را رعایت نماییم كرونا خیلی زود جمع و جور می شود.
*تو درتهران تمرین نكردی اما بچه ها در لهستان اردو داشتند، افت نمی كنی؟
به نظرم یك هفته تمرین نداشتن تاخیر خیلی خاصی ندارد. اگر بخواهم به این فكر كنم كه تاثیر داشته یا نداشته كه نمی گردد. من می روم و به بچه ها كمك می كنم.
*یعنی ریكاوری به آمادگی ات كمك كرده ؟
من حالا شرایط خیلی خوبی دارم و شك نكنید با ریكاوری یك هفته ای و انرژی كه از دخترانم گرفته ام، حالا آماده تر از قبل هستم.

251 251


منبع:

1398/12/18
14:19:07
5.0 از 5
3638
تگهای خبر: بازی , پزشك , تمرین , تیم
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد