انجمن گلف NCGU
مدیركل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش به انجمن گلف خبر داد:

جزئیات پرداخت حقوق به سهمیه داران المپیك، آغاز پرداخت ها از مهرماه

جزئیات پرداخت حقوق به سهمیه داران المپیك، آغاز پرداخت ها از مهرماه

به گزارش انجمن گلف مدیركل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان جزئیات پرداخت حقوق به ورزشكارانی را كه سهمیه المپیك كسب كرده اند، تشریح و اعلام نمود بر مبنای برنامه ریزی صورت گرفته از مهرماه سال جاری پرداخت ها شروع می شود و بزودی جزئیات كامل نحوه پرداخت ها در ستاد بازی های آسیایی تعیین و مصوب خواهد شد.


علی رغبتی در گفتگو با ایسنا، در ارتباط با حقوق ماهانه به ورزشكارانی كه سهمیه المپیك دریافت كرده اند، اظهار نمود: در مورد المپیكی ها مساله ای كه مطرح است برخی سهمیه ها به نام اشخاص است كه در این زمینه مشكلی وجود ندارد و پرداخت ها صورت خواهد گرفت، اما برخی سهمیه ها به نام كشور است و امكان دارد علیرغم كسب سهمیه توسط یك ورزشكار، اما ورزشكار دیگری به رقابت های المپیك اعزام شود.
وی افزود: هنوز در ابتدای راه كسب سهمیه برای المپیك هستیم و علاوه بر دو نفر از دوومیدانی كاران، دو تیرانداز و تیم ملی بسكتبال كه به تازگی كسب سهمیه كرده اند و در مورد تیم ملی بسكتبال ممكن از هر یك از این ورزشكاران به هر علتی در فهرست نهایی اعزام به المپیك قرار نداشته باشند، ازاین رو منتظر هستیم تا حدودی سهمیه ها مشخص شود و از زمانی كه وعده داده ایم پرداخت ها به فدراسیون ها انجام می شود تا در اختیار ورزشكاران قرار گیرد.
مدیركل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان در مورد زمان پرداخت حقوق به ورزشكارانی كه كسب سهمیه المپیك كرده اند نیز، بیان كرد: در حال انجام مقدمات كار هستیم و تصور می نماییم از مهرماه سال جاری پرداخت ها در دستور كار قرار گیرد و از زمانی كه شخص كسب سهمیه كرده است تا زمان اعزام به المپیك حقوق مربوطه را دریافت می كنند.
وی در ادامه با اشاره به اینكه محاسبه نحوه و میزان پرداخت ها به آسانی نیست، اظهار داشت: برخی ورزشكاران هستند كه در جدول رنكینگ قرار دارند و به صورت مثال اردیبهشت ماه یا خردادماه سال بعد مشخص می شود كه سهمیه آنها قطعی شده است. این دسته از ورزشكاران در طول زمان مانده تا المپیك كار خویش را انجام می دهند اما به علت آنكه سهمیه آنها دیر مشخص می شود امكان دارد در حق آنها اجحاف شود و یك یا دو ماه بیشتر حقوق تعلق نگیرند، ازاین رو در حال رایزنی هستیم تا اگر ورزشكاری رنكینگ بالایی دارد مسئول طرح مذكور شود و علاوه بر ایجاد انگیزه بخشی از هزینه های وی تامین گردد.
مدیركل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینكه بزودی جلسه ستاد بازی های آسیایی برگزار می شود، اظهار نمود: كلیات طرح مربوطه مشخص است اما در حال كار كارشناسی هستیم تا حق هیچ ورزشكاری تضییع نشود و با تشكیل ستاد بازی های آسیایی جزئیات طرح پرداخت حقوق ماهانه به ورزشكارانی كه سهمیه المپیك كسب می كنند مشخص خواهد شد.
رغبتی در مورد ورزشكارانی كه به نام كشور كسب سهمیه می كنند، بیان كرد: به صورت مثال در رشته كشتی حدود دو تا سه ورزشكار برای اعزام به المپیك در یك وزن تمرین می كنند اما امكان دارد یكی از آنها در طول زمان افت كند و یا مصدوم شود، ازاین رو در چنین رشته هایی با مبحث حریف تمرینی روبرو می باشیم و آنها كه مقرر است بعنوان سهیمه نهایی اعزام شوند حریف تمرینی دارند كه این حریف های تمرینی هم از شانس اعزام به المپیك برخوردار می باشند كه هدف ما این است حق ورزشكارانی كه از این شانس برخوردار می باشند هم تضییع نشود.
وی اضافه كرد: در تلاش هستیم تا تمامی ورزشكارانی كه از شانس اعزام برخوردار می باشند تحت پوشش قرار گیرند و باید عدالت در این زمینه رعایت شود. اگر قرار باشد دو تا سه ورزشكار در یك رشته ورزشی برای سهمیه ای كه به نام كشور است تلاش كنند باید عدالت بین آنها برقرار شود و تا زمانی كه ورزشكار اعزامی مشخص می شود مبلغ كمتری به این ورزشكاران اختصاص می یابد و در نهایت مابه التفاوت به فرد اعزامی تعلق می گیرد.
مدیركل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان با ابراز امیدواری نسبت به پرداخت حق الزحمه ورزشكارانی كه كسب سهمیه كرده اند و اعزام آنها قطعی است از مهرماه سال جاری، اظهار داشت: پیشبینی می نماییم پرداخت ها از مهرماه سال جاری آغاز شود و از زمانی كه ورزشكار كسب سهیمه كرده است مشمول پرداخت حقوق تا زمان اعزام خواهد شد.



1398/06/24
16:54:59
5.0 از 5
4486
تگهای خبر: المپیك , بازی , بسكتبال , تمرین
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد