انجمن گلف NCGU

عکس بازگشت قهرمان مردان آهنین به ایران

عکس بازگشت قهرمان مردان آهنین به ایران

انجمن گلف: قوی ترین مرد ایران از مسابقات ازبکستان به کشور بازگشت.


به گزارش خبرگزاری انجمن گلف؛ مسابقات جام پوریای ولی در کشور ازبکستان در تاریخ ۱۲ و ۱۳ خرداد و با حضور ۱۵ کشور از سرتاسر جهان انجام شد.
رضا قیطاسی، قهرمان قوی ترین مردان ایران که بتازگی عنوان سوم مسابقات جهانی روسیه را نیز بدست اورده است، به عنوان نماینده کشور عزیزمان در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست برای سومین سال پی در پی قهرمان این دوره از رقابت ها شود.
وی ۱۶ خرداد با استقبال مهدی قراچورلو، نماینده کمیته قوی ترین مردان و دکتر حبیب اللهی، نماینده فدراسیون پرورش اندام به ایران بازگشت.
قیطاسی درباب این قهرمانی گفت: خیلی اذیت شدم و از مسابقه مردان آهنین فرصتی برای ریکاوری نداشتم. سه مسابقه سنگین پشت هم بود و فقط با کمک خدا و دعای مردم توانستم این قهرمانی را کسب کنم. البته وقتی دخترم به من هدیه داد، همه خستگی ام در رفت.
وی ادامه داد: این قهرمانی را به محمود قراچورلو تقدیم می کنم که بابت از دست رفتن قهرمانی روسیه شرمنده او بود.
محمود قراچورلو، رییس کمیته قوی ترین مردان، بعد از تبریک کسب این قهرمانی عنوان کرد: تبریک می گویم که رضا سنگ تمام گذاشت و توانست برای سومین بار جام قهرمانی قوی ترین مردان جهان را به کشور عزیزمان بیاورد. این حرکت تکرار نشدنی قیطاسی برای مردم کشورمان بسیار غرورآفرین است و باید به همه ایران بابت این افتخار آفرینی تبریک گفت.

258 258



منبع:

1403/03/22
10:50:55
0.0 از 5
255
تگهای خبر: رقابت , فدراسیون , قهرمانی , مسابقه
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد