انجمن گلف NCGU
تنیسور سرشناس ایرانی:

امیر جدیدی بازیگر بی نظیری است

امیر جدیدی بازیگر بی نظیری است

به گزارش انجمن گلف، «منصور بهرامی» تنیسور سرشناس و حرفه ای ایرانی اظهار داشت: «امیر جدیدی» بازیگر بی نظیری است و جزو تنیس بازان خوب است. به مردم ایران می گویم که قلبم همیشه با آنهاست.



به گزارش خبرگزاری انجمن گلف؛ «منصور بهرامی» تنیس باز سرشناس ایرانی در گفتگوی اختصاصی با «منصور جهانی» خبرنگار مستقل و بین المللی سینما در رابطه با تولید فیلم «منصور» اظهار داشت: حق و حقوق این فیلم توسط «فرانس تلویزیون» France TV خریده شده است و می خواهند آنرا تولید کنند. در ایام برگزاری بازار هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «کن» Cannes فرانسه هم به خریداران بین المللی ارائه شد و همینطور اخبار آن در رسانه ها بازتاب داشت. فیلمنامه آن توسط «داون مک دانیل» Dawn McDaniel با همکاری «فیلیپ دی لیون» Philippe de Lyon نوشته شده است و اگر همه چیز به خوبی پیش برود؛ توسط «رومالد بارونژه» Romuald Boulanger کارگردانی خواهد شد.



«رومالد بارونژه» کارگردان «روی خط» با بازی «مل گیبسون»

وی همچننین اظهار داشت: «رومالد بارونژه» فیلم سینمایی «روی خط» On the Line با بازی «مل گیبسون» کارگردان، تهیه کننده و بازیگر سرشناس سینمای جهان را در سال 2022 کارگردانی کرد و فیلمساز توانمندی است.



«امیر جدیدی» جزو تنیس بازان خوب است

این تنیس باز حرفه ای در رابطه با بازی «امیر جدیدی» در فیلم «منصور» اظهار داشت: هنوز از نزدیک با «امیر جدیدی» آشنا نشده ام ولی می دانم که در ایران، جزو تنیس بازان خوب است و هنرپیشه بی نظیری است و از راه این گفتگو به او بگویید که خیلی مخلصم.



قلبم همیشه با مردم ایران است

«منصور بهرامی» در انتها این گفتگوی اختصاصی تاکید کرد: به مردم ایران می گویم که قلبم همیشه با آنهاست.



بازی با بزرگترین اسطوره های تنیس جهان

«منصور بهرامی» در دوران حرفه ای ورزش خود، با بزرگترین اسطوره های تنیس جهان از جمله؛ «جان مک اِنرو» John McEnroe، «ایلیه ناستاسی» Ilie Nastase، «بیورن بورگ» Björn Borg، «جیمی کانرز» Jimmy Connors، «ایوان لندل» Ivan Lendl، «یانیک نوآ» Yannick Noah،، «پَت کش» Pat Cash و... بازی کرده است.



قهرمان تنیس جهان در سال ۲۰۰۰

این تنیس باز مطرح ایرانی در سال ۲۰۰۰ قهرمان تنیس جهان شد. پیش از آن هم در مسابقات حرفه ای و در ۶ مسابقه «اِی تی پی» ATP Tour به مقام اول دست یافت و در ۱۲ مسابقه «اِی تی پی» هم به فینال رسید که بزرگ ترین آنها مسابقات «اوپن فرانسه» French Open در ورزشگاه «رولان کاروس» Roland Garros پاریس بود.



بازی در مهم ترین مسابقات و استادیوم های تنیس جهان

بهرامی در مهم ترین مسابقات و استادیوم های تنیس جهان بازی کرده است از جمله؛ «کوارت فینال» در «یواِس اوپن» The US Open، «مونته کارلو» Monte-Carlo Masters، «هامبورگ» Hamburg European Open، «اشتوتگارت»، «ویمبلدون» Wimbledon و «اوپن مسابقات مستر» Open Masters در سال ۲۰۰۰ پاریس به فینال رسید و در برخی از آنها هم به مقام قهرمانی دست یافت.



258 258



منبع:

1403/03/21
13:39:51
0.0 از 5
174
تگهای خبر: استادیوم , بازی , تنیس , قهرمانی
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد