انجمن گلف NCGU
فراهانی:

تنها شرمندگی برایمان ماند

تنها شرمندگی برایمان ماند

به گزارش انجمن گلف، مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: تنها چیزی که برای مان ماند شرمندگی است امیدوارم فردا برابر ترکیه به برتری برسیم و طلسم ناکامی مان شکسته شود.


به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت ها ۲۰۲۴ از روز سه شنبه ۱۵ خرداد در شهر های کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) شروع شده است و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا ۲۰ خرداد پیگیری می شود.
تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در این هفته در سالن همایش های غرب ژاپن در شهر کوکورا به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو نتیجه را به حریف واگذار کرد.
علیرضا فراهانی مصلح آبادی بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر بلغارستان اظهار نمود: رقابت جذابی بود اما نتیجه به هیچ وجه خوب نبود. می دانم این حرف تکراری می باشد. بازیکنان تمام تلاش شان را می کنند و هیچ شکی در این مورد نیست اما نتیجه به دست نمی آید و تنها چیزی که برای مان ماند شرمندگی است امیدوارم فردا برابر ترکیه به برتری برسیم و طلسم ناکامی مان شکسته شود.
او ضمن اشاره به بدشانسی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: نمی دانم چطور بگویم، همه تلاش مان را در تمامی مسابقات کردیم اما در نهایت با دو یا سه امتیاز نتیجه را از دست می دهیم. مقابل کوبا، آرژانتین، صربستان و… این اتفاق رخ داد درحالی که می توانستیم در چهار دیدار به برتری برسیم و امروز هم می توانستیم برابر بلغارستان به برتری برسیم اما این اتفاق رخ نداد.
فراهانی در رابطه با عملکرد خود برابر بلغارستان اظهار داشت: خدا را شکر نمایش خوبی داشتم اما حقیقت اینست زمانیکه تیم، نتیجه لازم را کسب نکرده است عملکرد شخصی اهمیتی ندارد.




منبع:

1403/03/18
13:11:07
0.0 از 5
212
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , تیم ملی
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد