انجمن گلف NCGU

شروع مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان آسیا و اقیانوسیه در بخش مردان

شروع مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان آسیا و اقیانوسیه در بخش مردان

انجمن گلف: مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان آسیا و اقیانوسیه در بخش مردان شروع شد و در دور اول مسابقات چین در بالای جدول ایستاد و ایران دوم شد.



به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا، رقابت های قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا و اقیانوسیه در بخش پسران در حالی شروع شد که در دور اول این مسابقات استاد بین المللی آرش طاهباز با پیروزی در هر سه دیدار، ۳ امتیازی شد و به همراه ۲ بازیکن چین و اندونزی در بالای جدول قرار گرفت.

استاد فیده آرمان حاکمی نیز با ۲.۵ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و استاد بزرگ خلیل موسوی و استاد بین المللی آرش داغلی با ۲ امتیاز در تعقیب صدرنشینان است.

در جدول رده بندی تیمی، چینی ها که ۲ استاد بزرگ و یک استاد بین المللی در ترکیب خود دارند با ۱۰ امتیاز در صدر قرار گرفته و تیم ایران با ۹.۵ امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد. تیم های اندونزی و مغولستان نیز به ترتیب با ۸ و ۶.۵ امتیاز سوم و چهارم هستند.

این رقابت ها در ۹ دور و در ماده رپید برگزار می گردد و علاوه بر ایران در این دوره از رقابت ها، نمایندگان ۹ کشور چین، بوتان، هند، اندونزی، اردن، مغولستان، سنگاپور، نیوزیلند و سریلانکا حضور دارند.

شادی پریدر به عنوان سرمربی و محمد ابراهیم زاده به عنوان سرپرست، هدایت تیم دانشجویان ایران را در این دوره از رقابت ها بر عهده دارند.

سومین دوره رقابت های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ایران با همکاری فدراسیون از ۲۶ آذر شروع شده و تا ۶ دی ادامه خواهد یافت.





منبع:

1401/10/02
19:02:19
0.0 از 5
462
تگهای خبر: بازی , بازیكن , پیروزی , تیم
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد