انجمن گلف NCGU
ملی پوش قایقرانی:

نتایج قهرمانی جهان تلنگر خوبی بود

نتایج قهرمانی جهان تلنگر خوبی بود

به گزارش انجمن گلف ملی پوش قایقرانی ایران اظهار داشت: با عنایت به نتایجی كه در مسابقات آب های آرام قهرمانی جهان گرفتیم، یك تغییر در تیم ملی نیاز بود.


احمدرضا طالبیان در گفتگو با ایسنا درباره ی تغییر مربی تیم ملی قایقرانی كایاك بیان كرد: نتیجه مسابقات قهرمانی جهان تلنگر خوبی هم برای ما و هم برای فدراسیون بود. ما در بازی های آسیایی در كایاك چهارنفره مقام سوم را كسب كردیم و این انتظار بود در قهرمانی جهان بهتر شویم اما ششم آسیا شدیم، ازاین رو در این میان یك تغییر نیاز بود. من خوش بین هستیم با این تغییر نتیجه خوبی در انتخابی المپیك بگیریم.
وی در پاسخ به این پرسش كه مهمترین مشكل آب های آرام در مسابقات جهانی كه نتوانست نتیجه خوبی بگیرد چه بود، خاطرنشان كرد: تغییر مربی بود و این تغییر به نفع هیچ كسی نبود. چون ما چند سال با یك مربی كار كردیم و حتی زمانی هم كه مربی خارجی آمد باز هم آقای اقلیمی كنار او بود. وقتی مربی جدید بیاید زمان می برد تا وضعیت بدنی هر كدام از ورزشكاران را بشناسد و این مشكل ما در مسابقات جهانی بود كه مربی شناخت آنچنانی از وضعیت بدنی ما نداشت و نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. به نظرم تغییر مربی كه تصمیم فدراسیون قبلی بود، درست نبود.
طالبیان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینكه فكر می كند در این چهار ماه باقی مانده تا انتخابی المپیك بتوان بگونه ای كار كرد كه در مسابقات سهمیه گرفت، تصریح كرد: رزومه آقای اقلیمی مشخص است. ما هم به پشتوانه تجربه ای كه دارد تلاش می نماییم نتیجه خوبی بگیریم. زمانی هم كه نتیجه خوب بگیریم، كسب سهمیه المپیك هم شامل آن می شود. من از اول كه وارد تیم ملی شدم با آقای اقلیمی كار كردم و او از ملی پوشان شناخت دارد و برنامه هایش هم خیلی خوب جواب می دهد.



1398/09/06
16:27:09
5.0 از 5
4690
تگهای خبر: المپیك , بازی , تیم , تیم ملی
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد