انجمن گلف NCGU

تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک تا پس از بازی های آسیایی؟

تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک تا پس از بازی های آسیایی؟

انجمن گلف: هیات اجرائی کمیته ملی المپیک مقرر است در مجمع روز سه شنبه نظر اعضا را برای تعویق انتخابات تا پس از بازی های آسیایی بگیرد.



به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا، مجمع عمومی کمیته ملی المپیک سه شنبه ۱۷ اسفند انجام می شود. مقرر است در این مجمع بخشنامه نحوه برگزاری انتخابات به تایید برسد و سپس این بخشنامه برای کمیته بین المللی المپیک ارسال شود. همین طور مقرر است زمان برگزاری انتخابات مشخص شود.

در جلسه هیات اجرائی عنوان شده است که بمحض تایید بخشنامه توسط مجمع، این تایید برای IOC ارسال شود و اگر این نهاد در یکی، دو ماه آتی پاسخ داد، مجمع انتخابات در فصل بهار اجرا شود. اما برخی اعضای هیات اجرائی که رئیس فدراسیون هستند و رشته هایشان باید در بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی شرکت نمایند نظر متفاوتی داشتند و خواهان این بودند که انتخابات به پس از بازی های آسیایی موکول گردد.

از این رو مقرر است در مجمع روز سه شنبه از مجمع استعلام گرفته شود که انتخابات در بهار باشد یا پس از بازی های آسیایی.

البته قبل از این هم زمزمه این که انتخابات پس از بازی های آسیایی باشد، شنیده می شد و به نظر نمی رسد اعضای مجمع هم مخالفت کنند.

بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اوایل مهر ۱۴۰۱ تمام می شود.

انتخابات کمیته ملی المپیک ابتدا قرار بود هفته اول بهمن اجرا شود که به سبب برگزار نشدن انتخابات فدراسیون های المپیکی، به ۱۷ اسفند موکول شد. سپس از آنجائیکه بخشنامه برگزاری انتخابات به تایید مجمع عمومی و IOC نرسیده بود، مجمع ۱۷ اسفند نیز به یک مجمع عادی تبدیل شد.





منبع:

1400/12/16
10:10:01
0.0 از 5
724
تگهای خبر: المپیك , بازی , فدراسیون
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد