انجمن گلف NCGU

از عربی حرف زدن دبیر تا اعلام آمادگی برای مربیگری در کربلا

از عربی حرف زدن دبیر تا اعلام آمادگی برای مربیگری در کربلا

به گزارش انجمن گلف رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: من گفته ام اگر فدراسیون عراق برای کربلا مربی خواستند، خودم می روم و مربیگری می کنم.



به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا، علیرضا دبیر در نشست وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون ها با هیات عراقی بیان کرد: رئیس فدراسیون کشتی عراق کجا است؟ سپس به عربی اظهار داشت: لا موجود؟ کشتی در کل دنیا مشکل دارد.
او عنوان کرد: ما در عمل ثابت می نماییم و از یک ماه پیش با فدراسیون کشتی عراق تفاهم نامه خودرا امضا کرده ایم. برمبنای تفاهم نامه ای که بستیم تیم ما با ۳۵ نفر در عراق اردو زد. از ۱۵ اسفند نیز تیم ملی کشتی فرنگی عراق میهمان ما هستند. نکته این است که نه ما از آنها پول می گیریم نه آنها از ما. همین طور شش مربی خوب ما راهی عراق می شوند. من به رئیس فدراسیون عراق گفته ام که نگران نباشد تا وقتی من رئیس فدراسیون هستم مربی خواستند، بگویند. اگر برای کربلا مربی خواستند، خودم می آیم. من خودم به شخصه دوست دارم کشتی عراق به روزهای پر افتخار گذشته خود برگردد.
او اضافه کرد: تفاهم نامه ما برای رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است و خط قرمزی برای حضور کشتی گیران عراق نداریم و با افتخار از آنها پذیرایی می نماییم.





منبع:

1400/11/25
22:48:08
0.0 از 5
768
تگهای خبر: المپیك , تیم , تیم ملی , فدراسیون
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد