انجمن گلف NCGU
معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان:

ورزش گیلان دارای پتانسیل های بالایی است

ورزش گیلان دارای پتانسیل های بالایی است

به گزارش انجمن گلف از گیلان معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اعلان اینکه ورزش گیلان دارای پتانسیل های بالایی است، افزود: گیلان اولین استان از نظر سن و سالمندی جمعیت است و وظیفه داریم در زمینه جوانی جمعیت و در زمینه سالمندی نیز باید برنامه ریزی های خاصی در زمینه های مختلف داشته باشیم.


بنیامین شکوه فر در مراسم تودیع و معارفه سرپرست ورزش و جوانان گیلان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار نمود: ورزش و جوانان مجموعه ای است که بیشترین مخاطب را از نظر عملیاتی دارد بیش از ۳۰ میلیون جوان مخاطب ما هستند، ورزشکاران و قهرمانان زیادی جز مخاطبان حوزه ورزش هستند و ورزش و جوانان نیز ظرفیت بی نظیری است.
معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: این مجموعه با مشکلات عجیبی دست به گریبان است ماده ۸۸ یکی از معضلات بزرگ حوزه ورزش کشور است به جهت بحث های قانونی مشکلاتی برای حوزه ورزش به وجود آمده که راه چاره آن دست وزارت ورزش نیست و باید بوسیله مجلس و دولت حل شود.
شکوه فر با یادآوری مشکلات تیم های فوتبال کشور اظهار داشت: در حوزه خصوصی سازی تیم های فوتبال بزرگ کشور بارها مواردی از کنفدراسیون فوتبال آسیا طی سه سال مطرح شده بود که این امور پیگیری نشد و سبب بروز معضلاتی برای این تیم ها گردید.
وی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با حضور وزیر ورزش برای حل مشکلات وی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با حضور وزیر ورزش برای حل مشکلات تیم های فوتبال اشاره کرد: این نوید را می دهم که با پیگیری های صورت گرفته معضلات آن تیم ها مرتفع گردد.
شکوه فر با اعلان اینکه ورزش گیلان دارای پتانسیل های بالایی است، افزود: گیلان اولین استان از نظر سن و سالمندی جمعیت است و وظیفه داریم در زمینه جوانی جمعیت و در زمینه سالمندی نیز باید برنامه ریزی های خاصی در زمینه های مختلف داشته باشیم. همین طور در حوزه ورزش استان نیز باید تدبیر و برنامه ریزی درستی انجام دهیم.
وی در آخر ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیرکل ورزش و جوانان سابق استان، اشاره کرد: امیدواریم که با حضور جهانبخش آرمان در سمت مدیرکل جدید ورزش و جوانان گیلان بتوانیم خدمات بهادار تری را به جامعه ورزش استان ارائه نماییم.
در ادامه جهانبخش آرمان، سرپرست ورزش و جوانان گیلان اظهار نمود: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به جامعه ورزش استان را داشته باشم و در این راه اساسا به همراهی و همدلی، نظرات و پیشنهادات خانواده ورزش نیازمندم و از زحمات خانم بخشی و همکاران در ادارات ورزش و جوانان قدردانی می کنم.
وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت نام و یاد شهدا اضافه کرد: بی گمان از تجارب گرانمایه پیشکسوتان ورزش استان و همکاران حوزه ورزش استفاده خواهم کرد و امیدواریم که جایگاه ورزش استان را ارتقاء دهیم و با تعامل و هم افزایی دستگاه های مرتبط، راه رشد و توسعه ورزش استان را ادامه خواهیم داد.
وی با اعلان اینکه هیات های ورزشی بازوان توانای ورزش هستند، اظهار داشت: ورزش سبب پیش گیری از لطمه های اجتماعی جوانان و جامعه است و ما بعنوان متولیان ورزش باید منطقی تصمیم بگیریم و این امر در صورت خرد جمعی و مشاوره امکان پذیر است.
آرمان اظهار داشت: از حسن اعتماد مقام عالی وزارت ورزش و جوانان کشور، مجمع نمایندگان گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.




منبع:

1400/11/19
12:04:04
0.0 از 5
545
تگهای خبر: تیم , خدمات , دستگاه , فدراسیون
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد