انجمن گلف NCGU

تایید اورسجی توسط نایب رییس فدراسیون جهانی کبدی

تایید اورسجی توسط نایب رییس فدراسیون جهانی کبدی

به گزارش انجمن گلف رییس فدراسیون کبدی اظهار داشت: باید با افرادی که شایعه پراکنی می کنند برخورد شود.


به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا، پس از مرگ "گهلوت" رییس هندی فدراسیون جهانی کبدی(IKF)، رییس فدراسیون کبدی ایران اعلام نمود با کسب بیشترین رای بعنوان سرپرست فدراسیون جهانی انتخاب شده است. اما پس از آن افرادی از بدنه کبدی ادعا کردند که اورسجی اصلا بعنوان سرپرست فدراسیون جهانی انتخاب نشده است.
عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، در واکنش به این مساله به ایسنا اظهار داشت: نزدیک انتخابات فدراسیون، این شایعات زیاد می شود. من اسناد انتخاب سرپرستی ام را منتشر می کنم اما می خواهم با افرادی که این شایعات را پراکنده اند برخورد شود. من حتما اعاده حیثیت خواهم کرد.
همین طور آلون بو یاکوبسن نایب رییس فدراسیون جهانی کبدی(IKF) از دانمارک در پاسخ به ایسنا درباب صحت این اسناد اظهار نمود: "بله، من این امضا را دریافت کرده ام. طبق این توافقنامه عباس اورسجی حق دارد مسئول برگزاری جلسات باشد تا رییس جدید انتخاب گردد. اورسجی نیز می تواند کاندیدای خوبی برای این سمت باشد."
اسنادی که اورسجی رئیس فدراسیون کبدی بعنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی در اختیار ایسنا قرار داده است در ادامه آمده است.
در این نامه نوشته شده که " عباس خواجه اورسجی از ایران تا زمان برگزاری انتخابات بعنوان سرپرست انتخاب می شود و رونوشت این موافقتنامه برای دیگر اعضا ارسال شده است."








منبع:

1400/09/18
12:23:01
0.0 از 5
453
تگهای خبر: فدراسیون
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد