انجمن گلف NCGU
مربی اصفهانی در پارالمپیك در گفت وگو با انجمن گلف:

امیدواریم رکورد پرتاب وزنه پارالمپیک را بزنیم

امیدواریم رکورد پرتاب وزنه پارالمپیک را بزنیم

مربی تیم ملی دو و میدانی نابینایان ایران اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم رکورد پرتاب وزنه پارالمپیک را بزنیم.



ابراهیم مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباب وضعیت تیم ملی دو و میدانی نابینایان جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک توکیو گفت: تیم بسیار عالی و آماده ای را برای مسابقات داریم و فکر می کنم حداقل دو طلا را بتوانیم در پارالمپیک توکیو بیاوریم.
وی با اعلان اینکه شش ورزشکار در غالب تیم ملی دو و میدانی نابینایان به المپیک توکیو اعزام شدند، اضافه کرد: از این شش نفر، چهار ورزشکار پرتابی، یک دونده ۴۰۰ متر و یک ورزشکار پرش طول هستند که امید داریم در ورزش های پرتابی دو مدال طلا کسب نماییم و بقیه بچه ها نیز با تلاش بتوانند برای ایران مدال بگیرند.
شانس کسب دو مدال طلا داریم
مربی تیم ملی دو و میدانی نابینایان ایران در پاسخ به این که آیا در این تیم امید رکورد وجود دارد، اشاره کرد: امیدواریم در پرتاب وزنه F11 یک رکورد خوب را ثبت نماییم و رکورد این بخش در پارالمپیک را جابجا نماییم.
وی درباب امیدهای طلایی تیم ملی دو و میدانی نابینایان اظهار داشت: اگر خدا کمک نماید دو طلا را آقای اولاد صد در صد باید بیاورد و رکورد خوبی نیز ثبت کند، این ورزشکار در زمینه های پرتاب دیسک و پرتاب وزنه شانس اول مدال طلا است.
اولاد رنک یک دنیا را چندین بار زده است
مؤمنی درباب تجربه خود در مسابقات مختلف اظهار داشت: قبلاً در مسابقات آسیایی جاکارتا مربی بوده ام که در آن مسابقات دو ورزشکار داشتم که حاصل آن یک طلا و دو برنز بود، الان هم در خدمت نابینایان هستم و بیشتر از آقای اولاد در این تیم انتظار دارم، او پیش از اعزام چندین بار رنک یک دنیا را زده است.

1400/06/03
15:37:08
0.0 از 5
906
تگهای خبر: المپیك , تیم , تیم ملی , ورزش
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد