انجمن گلف NCGU

کمانداران پارالمپیکی به دنبال کسب بهترین نتیجه در توکیو

کمانداران پارالمپیکی به دنبال کسب بهترین نتیجه در توکیو

به گزارش انجمن گلف مربی تیم ملی تیروکمان معلولان اظهار داشت: مسابقات بین المللی چک فرصت خوبی برای ارزیابی کمانداران پارالمپیکی بعد از 2 سال دوری از مسابقات بود تا در وضعیت بهتری آنها را برای بازی های پارالمپیک توکیو آماده نماییم.


جبرئیل عبادی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت کمانداران پارالمپیکی اظهار نمود: آخرین اردوی کمانداران پارالمپیکی از ۱۷ مرداد با حضور ۶ ورزشکار در سایت تیروکمان در وضعیت کاملا قرنطینه برگزار می گردد و تا ۲۷ مرداد پیش از اعزام کمانداران به توکیو ادامه خواهد داشت.
وی از سینا منشازاده، رمضان بیابانی و فرزانه عسگری (کامپوند مردان و زنان)، محمدرضا زندی (w1) و غلامرضا رحیمی و زهرا نعمتی در بخش ریکرو بعنوان کمانداران اعزامی به توکیو نام برد و اضافه کرد: کمانداران اعزامی از نظر آمادگی بدنی و روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و آماده شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو هستند.
عبادی هم چنین درباره علت عملکرد ضعیف کمانداران پارالمپیکی در مسابقات بین المللی چک، اشاره کرد: کمانداران معلول در شرایطی در مسابقات بین المللی چک حضور پیدا کردند که به سبب کرونا ۲ سال در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده بودند و ارزیابی دقیقی از وضعیت آنها نداشتیم، هر چند انتظار نتایج خیلی بهتری از کمانداران بودیم، به هر صورت تورنمنت چک فرصت خوبی برای ارزیابی و آماده سازی بهتر کمانداران پیش از حضور در بازیهای پارالمپیک بود.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان هم چنین درباره وضعیت زهرا نعمتی برای حضور در پارالمپیک اظهار داشت: وی هم اکنون در وضعیت آمادگی خوبی قرار دارد و یکی از کمانداران شناخته شده در دنیا است. امیدوارم در توکیو بتواند مدال طلای پارالمپیک ریو را باردیگر تکرار کند.
عبادی درباب وضعیت تجهیزات کمانداران پارالمپیکی اظهار داشت: تمام تجهیزات کمانداران پارالمپیکی با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون فراهم شده و مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.
او در آخر پیرامون این پرسش که در کدام رشته امید به کسب مدال دارید، اشاره کرد: در هر سه رشته ریکرو، کامپوند و w1 شرایط یکسانی داریم و تلاش بر این است در بخش انفرادی و میکس به نتایج خوبی دست پیدا نماییم.




منبع:

1400/05/14
11:12:27
0.0 از 5
972
تگهای خبر: المپیك , بازی , تجهیزات , تیم
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد