انجمن گلف NCGU
فرامرزیان:

درخواست كمك مالی ما از نوبخت 300میلیارد بود

درخواست كمك مالی ما از نوبخت 300میلیارد بود

به گزارش انجمن گلف معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تقاضای ما ازنوبخت کمک مالی 300 میلیارد تومانی بوده است که در نظر داریم پاداش مدال آوران المپیک را هم از محل همین کمک مالی پرداخت نماییم.



به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا، ژاله فرامرزیان در مورد پرداختی هایی که به فدراسیون ها خواهند داشت، بیان کرد: یک مرحله پرداختی دیگر را همین یکی، دو روز آینده انجام می دهیم که این مبلغ بین ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان است و بر طبق قولی هم آقای نوبخت داده است، تخصیص خاصی برای فدراسیون های المپیکی خواهند داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که مبلغی که مقرر است سازمان برنامه ریزی و بودجه تخصیص بدهد چقدر است، اشاره کرد: باید تخصیص را دریافت نماییم ببینیم چقدر است. تقاضای ما بر طبق جلسه ای که با آقای نوبخت داشتیم ۳۰۰ میلیارد تومان بود اما باید ببینیم چقدر تخصیص مازاد داده می شود تا بر طبق آن برنامه ریزی نماییم.
فرامرزیان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه این ۳۰۰ میلیارد برای فدراسیون ها اختصاص دارد یا خیر، اشاره کرد: خیر، ما بقیه پرداخت های خودرا متوقف کردیم و باید معوقات خودرا پاسخ بدهیم. بیشتر تخصیص ما به فدراسیون ها بوده است و به استانها تخصیصی نداشته ایم. سه ماه از سال قبل اماپرداختی ما فقط برای فدراسیون ها بوده است. البته بخشی ازآن هم به فدراسیون ها تخصیص داده می شود.
وی در مورد این که پرداخت پرداخت پاداش مدال آوران المپیک هم از همین محل خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: پاداش ها را هم در نظر گرفتیم که از محل همین کمک مالی پرداخت گردد. اما ابتدا باید میزان تخصیص را دریافت نماییم و سپس بر طبق آن می توانیم برنامه ریزی نماییم.
معاون مالی وزارت ورزش در پاسخ به این پرسش که شنیده شده علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری بازنشسته است و چنین چیزی صحت دارد یا خیر، اظهار داشت: این مساله حقیقت ندارد. سال قبل سنوات خدمت او بررسی گردید سه سال مرخصی بدون حقوق داشت که از ۳۵ سال خدمت او کم شد و هنوز یکی، دو سال دیگر قابلیت ادامه خدمت را دارد.
فرامرزیان در مورد بازنشستگی خود نیز اظهار داشت: من دارم تلاش می کنم اما سنواتم را نتواستم تکمیل کنم. احساس موفقیت می کنم اگر بتوانم قبل از موعد بازنشسته شوم فعلا ۲۴ سال من تمام نشده است اما با مجموع مرخصی هایم دارم تلاش می کنم که بازنشسته شوم.





منبع:

1400/04/02
19:12:55
0.0 از 5
900
تگهای خبر: المپیك , تیم , فدراسیون , ورزش
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد