انجمن گلف NCGU

اعتراض هندی ها به پروتكلهای شدید مبارزه با كرونا برای المپیك

اعتراض هندی ها به پروتكلهای شدید مبارزه با كرونا برای المپیك

انجمن گلف: هندی ها که از شرکت کنندگان در بازی های المپیک هستند نسبت به برخی اقدامات ضد کرونائی در نظر گرفته شده برای این بازی ها معترض هستند.



به گزارش انجمن گلف به نقل از مهر، انجمن المپیک هند با ارسال نامه ای به کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو، اعتراض خودرا نسبت به در نظر گرفتن برخی محدودیت های شدیدتر برای مبارزه با ویروس کرونا اعتراض کرده و آنرا ناعادلانه و تبعیض آمیز عنوان کرده است.
در این نامه تاکید شده که ورزشکاران هندی واکسینه شده و آزمایش PCR را هر روز به مدت یک هفته پیش از اعزام به توکیو انجام می دهند، بدین سبب ممنوعیت تعامل آنها با اشخاص دیگر کشورها تا سه روز بعد از ورود به توکیو ناعادلانه است.
این اعتراض از آنجایی مطرح شده که ژاپن کنترل مرزی خودرا نسبت به مسافرانی که بتازگی به کشورهای تحت تأثیر ویروس کرونا و نوع ویروس دلتا که برای نخستین بار در هند شناسایی شده، شدت بخشیده است.
در همین راستا کمیته برگزاری بازی های المپیک به مدت سه روز بعد از ورود به ورزشکاران هند و سایر کشورهای تعیین شده اجازه برگزاری مسابقات تمرینی یا جلسات تمرینی مشترک با سایر کشورها را به آنها نخواهد داد.
«ناریندر باترا» و «راجئف مهتا» رییس و دبیر کل انجمن المپیک هند در اطلاعیه ای مشترک با اشاره به مجاز بودن حضور ورزشکاران در توکیو تنها ۵ روز قبل از رقابت های شان نسبت به این مسئله اعتراض کرده و گفته اند: با تشدید محدودیت ها سه روز فرصت ما هد می رود در حالی که این زمان برای رسیدن به اوج آمادگی است.
همچنین رسانه های محلی اینطور اعلام نموده اند که یک تیم هاکی هند به سبب محدودیت ها ممکنست یک مسابقه برنامه ریزی شده را از دست بدهد.
بنا به اعلام سایت kyodo news کمیته برگزارکننده بازی های المپیک در پاسخ به اعتراض هندی ها اعلام نموده است که در تلاش است تا تعریف کند که چگونه ورزشکاران المپیکی هند و دیگر کشورها می توانند در دهکده ورزشکاران باشند و ایمن بمانند.


منبع:

1400/04/01
09:19:49
0.0 از 5
1140
تگهای خبر: المپیك , بازی , تمرین , تیم
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد