انجمن گلف NCGU
جامعه ورزش و دولت آینده، كاستی ها و نیازها،

رئیس فدراسیون ناشنوایان: وزیر ورزش آینده نگاه ملی به فدراسیون ها داشته باشد

رئیس فدراسیون ناشنوایان: وزیر ورزش آینده نگاه ملی به فدراسیون ها داشته باشد

به گزارش انجمن گلف رئیس فدراسیون ناشنوایان اظهار داشت: امیدوارم در دولت آینده فردی مسئولیت ورزش را بر عهده بگیرد که الفبای ورزش را بداند و در بحث پاداش و تخصیص اعتبارات به فدراسیون ها نگاه تبعیض آمیز نداشته باشد.


مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، درباره مشکلات ساختاری و مدیریتی در ورزش وتوقعات از دولت آینده اظهار نمود: یکی از مشکلا فراروی ورزش این است که از نظر مباحث ارتباطی و ساختاری بین ورزش و جوانان هیچ سنخیتی وجود ندارد، متاسفانه طی چند سال گذشته که سازمان تربیت بدنی به نام وزارت ورزش و جوانان تغییر نام داد و دو سازمان در هم ادغام شدند، اهداف آن از بین رفت. هر چند در مجلس دهم تلاشهای زیادی برای جداسازی این دو نهاد صورت گرفت، اما نتیجه مثبتی به دنبال نداشت.
وی اظهار داشت: ادغام این دو سازمان سبب شده تا به امروز ورزش کشور از اعتبار ویژه ای برخوردار نباشد و بخشی از بودجه آن به جوانان اختصاص یابد. به نظر می آید در دولت آینده با جداسازی این دو نهاد، ساختار اصلی در ورزش درست شود.
وی در مورد نقش و تأثیر دولت آینده در ایجاد تحول در ورزش، تصریح کرد: در دولت آینده باید طوری برنامه ریزی صورت بگیرد که دولت و مجلس در یک راستا حرکت کنند تا کسی سکاندار ورزش شود که الفبای ورزش را بداند، نه این کسی در راس این مسئولیت قرار بگیرد که کار اجرایی در ورزش نکرده باشد. امیدوارم در دولت آینده هماهنگی بین دولت و مجلس و تمام استان ها و ارگانها ایجاد شود تا وزارت ورزش دیگر دغدغه ای از نظر اعتبارات نداشته باشد.
تیشه گران پیرامون این پرسش که توقع شما از رئیس جمهور آینده در حوزه کارکردها و روندهای تحول ساز در ورزش کشور چیست؟ اضافه کرد: انتظار تمام فدراسیون ها از دولت آینده این است که کسی سکاندار ورزش را بر عهده بگیرد که نگاه ملی نه تبعیض آمیز در بحث پاداش و تخصیص اعتبارات به فدراسیونهای ورزشی داشته باشد و بدون هیچ اختلاف سلیقه ای فدراسیونها را بخصوص در بحث اعتبارات راضی نگه دارد.
او در آخر با بیان اینکه در دولت آینده باید توجه ویژه ای به ورزش کشور شود، خاطرنشان کرد: در برنامه ریزیها و تخصیص بودجه ورزش نباید در اولویت آخر قرار بگیرد.




منبع:

1400/03/23
10:01:22
0.0 از 5
811
تگهای خبر: فدراسیون , ورزش
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد