انجمن گلف NCGU

فوتبالیست های ناشنوا به دنبال قهرمانی و كسب سهمیه المپیك

فوتبالیست های ناشنوا به دنبال قهرمانی و كسب سهمیه المپیك

به گزارش انجمن گلف مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از حضور ۷ تیم در مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان اطلاع داد و اظهار داشت: به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در رقابتهای انتخابی المپیک در کیش هستیم.


بیژن ذوالفقار نسب در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به برگزاری آخرین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در کیش جهت شرکت در انتخابی المپیک، اظهار نمود: رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان از ۱۱ خرداد در کیش برگزار می گردد که آخرین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال جهت شرکت در این رقابت ها از پنجم خرداد با حضور ۲۲ بازیکن در کیش برگزار می گردد.
وی اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم های عراق، افغانستان، ازبکستان، کره جنوبی، تایلند، مالزی و ایران برگزار می شود که تیم های عراق و کره جنوبی اصلی ترین حریفان ایران در انتخابی المپیک هستند.
ذوالفقارنسب در ارزیابی از وضعیت بازیکنان ایران برای کسب سهمیه و عنوان قهرمانی در انتخابی المپیک اضافه کرد: جهت شرکت در انتخابی المپیک، فوتبالیست های ناشنوا تابحال ۶ مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتند و از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و انگیزه بالایی برای قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در این مسابقات دارند.
وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات با رعایت پروتکلهای بهداشتی در کیش فراهم گشته است، اظهار داشت: برای اینکه تیم ها از نظر شرایط کرونا دغدغه ای جهت شرکت در مسابقات نداشته باشند از تمام تیم ها در بدو ورود تست کرونا گرفته خواهد شد تا مشکلی برای برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک نداشته باشیم.
ذوالفقارنسب در انتها اظهار داشت: برای آماده سازی تیم فوتبال ناشنوایان برای شرکت در انتخابی المپیک، طی ۲ ماه اخیر زحمات زیادی کشیده شده که امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی به این زحمات پاسخ مثبت بدهند و شرایط حضورشان را در المپیک برزیل فراهم نمایند.




منبع:

1400/03/05
11:39:52
0.0 از 5
888
تگهای خبر: المپیك , بازی , بازیكن , تیم
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد