انجمن گلف NCGU
سیدرضا صالحی امیری:

كشتی ایران در المپیك خواهد درخشید

كشتی ایران در المپیك خواهد درخشید

رویس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه اطمینان دارد کشتی بازهم در بازیهای المپیک خواهد درخشید اظهار داشت: ورزش ایران در مردادماه کام مردم را شیرین خواهدنمود.



به گزارش انجمن گلف به نقل از مهر، سیدرضا صالحی امیری در جریان بازدید نوبخت از اردوی تیم های ملی کشتی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره نمود و اظهار داشت: سالروز آزادسازی خرمشهر که نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان است را تبریک می گویم.
وی افزود: حضور نوبخت به دعوت فدراسیون کشتی بود تا وی در پروسه تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست، او مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد.
صالحی امیری با اعلان اینکه کشتی امید ما در المپیک است، اشاره کرد: پشتیبانی از کشتی همراه با درخشش در توکیو است و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند.
وی با اعلان اینکه کمک به کشتی بوسیله ۴ منبع انجام شده، اشاره کرد: کمیته ملی المپیک یکی از این منابع است و یکی هم وزارت ورزش است، نوبخت هم تعهد ۳۰ میلیارد تومانی داده است، اسپانسرها هم منبع چهارم هستند.
صالحی امیری افزود: جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. باور دارم کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.
وی اظهار داشت: دبیر روزی را پیش بینی می کند که کشتی ۸ مدال را خواهد آورد و باید آن روز را جشن بگیریم.
صالحی امیری با اعلان اینکه نوع نگاه ما معامله گرانه نیست، اضافه کرد: وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته و وزارت و دولت هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه ای حاصل شود برای ما باارزش است.
صالحی اشاره کرد: همه فدراسیون ها در اردوی داخلی و خارجی هستند. کشتی را امروز جداگانه دیدیم و ۱۴ رئیس فدراسیون هم جلسه مشترک با نوبخت برای حل مشکلات دارند. باور دارم ورزش مرداد ماه کام ملت را شیرین خواهدنمود.

1400/03/03
20:49:06
0.0 از 5
1210
تگهای خبر: المپیك , بازی , تیم , فدراسیون
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد