انجمن گلف NCGU

دیوان عدالت رای به ابطال انتخابات هیات بدنسازی اصفهان داد بعلاوه سند

دیوان عدالت رای به ابطال انتخابات هیات بدنسازی اصفهان داد بعلاوه سند

بعد از شکایت یکی از کاندیداهای ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان، دیوان عدالت اداری رای به ابطال انتخابات داد.



کسری باقی یکی از کاندیداهای ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان در گفتگو با ایسنا، با بیان این خبر، اظهار نمود: مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان در تاریخ دهم اسفند سال ۹۸ در حالی برگزار شد که اداره کل ورزش و جوانان اصفهان هیچ دعوتی از بنده بعنوان کاندیدای ریاست به همراه تعدادی دیگر از کاندیداها نداشت و مبادرت به برگزاری انتخابات کرد.

وی اضافه کرد: بر همین مبنا و با عنایت به تخلف صورت گرفته و تضییع حقوق برخی کاندیداها، به دیوان عدالت اداری شکایت کردم که در نهایت این دیوان با بررسی های انجام داده، رای به ابطال انتخابات داد. این انتخابات جمعا ۱۵ یا ۱۶ کاندیدا داشت و علاوه بر بنده، تعدادی دیگر از کاندیداها هم به مجمع انتخاباتی دعوت نشده بودند.

کاندیدای سابق ریاست هیات بدنسازی اصفهان، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان قصد اعتراض به این حکم را دارد. آنها ابتدا گفتند با نامه از من دعوت کرده اند، بعد که گفتم نامه را نشان بدهید، گفتند تلفنی دعوت کردیم و در نهایت گفتند از راه فضای مجازی دعوت کردیم! به آن اها اعلام کردم در صورتیکه بخواهند به این رای اعتراض کنند، من هم بر مبنای مستنداتی که در اختیار دارم، شکایت کیفری خواهم کرد.

به گزارش انجمن گلف به نقل از ایسنا، بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی اصفهان در اسفند سال ۹۸، حسین یارمحمدیان بار دیگر بعنوان رئیس این هیات انتخاب گردید.







منبع:

1400/02/28
23:33:40
0.0 از 5
812
تگهای خبر: ورزش
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد