انجمن گلف NCGU

شروع مراسم حمل مشعل المپیك در پارك بدون تماشاگر

شروع مراسم حمل مشعل المپیك در پارك بدون تماشاگر

انجمن گلف: حمل مشعل المپیک در استان هیروشیما در وضعیت اضطراری و در پارکی خالی از تماشاگر شروع شد.



به گزارش انجمن گلف به نقل از مهر، با وجود گستردگی ویروس کرونا در ژاپن و شرایط اضطراری که در بعضی استان های این کشور ایجاد کرده، مراسم حمل مشعل المپیک در هیروشیما شروع شد اما در وضعیت متفاوت از همیشه.
رویداد دو روزه حمل مشعل المپیک در هیروشیما به دور از جاده های عمومی دنبال خواهد شد، این تصمیم به خاطر کرونا و گستردگی این ویروس اتخاذ شده است.
طبق آنچه سایت kyodo news به آن اشاره نموده است، رویداد حمل مشعل در هیروشیما با حضور مشعل داران و شعله ور شدن مشعل در پارک یادبود صلح شهر غربی ژاپن شروع شد، این پارک به خاطر افزایش عفونت های ویروس کرونا تحت شرایط اضطراری و «خالی از تماشاگر» بود.

پارک مورد نظر در در نزدیکی مرکز بمباران اتمی ۱۹۴۵ ایالات متحده در جنگ جهانی دوم قرار دارد.
در روز نخست رویداد حمل مشعل در هیروشیما، «تاکایوکی ساکای» برادر کوچکتر «یوشینوری ساکای» که در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک ۱۹۶۴ توکیو دیگ را روشن کرد نیز حضور داشت. وی اظهار داشت که «می خواهم بجای برادر فقیدم در بازی های المپیک شرکت کنم»
یوشینوری ساکای یا «پسر بمب اتمی» در ۶ آگوست ۱۹۴۵ روزی که بمب اتم به شهر ریخته شد در استان هیروشیما متولد شد و در سال ۲۰۱۴ از دنیا رفت. یک سال بعد از آن توکیو خواهان میزبانی مجدد المپیک شد.


منبع:

1400/02/27
22:43:36
0.0 از 5
1098
تگهای خبر: المپیك , بازی
این مطلب انجمن گلف را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد