انجمن گلف NCGU

ورزش های مناسب زنان حامله در دوران كرونا

ورزش های مناسب زنان حامله در دوران كرونا

انجمن گلف: یك پزشك متخصص لطمه های ورزشی و دردهای عضلانی در مورد ورزش های مناسب در دوران حاملگی و در برهه زمانی انتشار ویروس كرونا، توضیح داد.


فریناز فهیمی پور در گفت و گو با ایسنا، در مورد ورزش در منزل در دوران حاملگی در هنگام شیوع كرونا، اظهار نمود: با عنایت به این كه ورزش كردن در دوران حاملگی سبب حفظ سلامت مادر وجنین، بهبود كیفیت زندگی و كاهش كمر درد می شود، ازاین رو انجام تمرینات ورزشی اهمیت بسیار بالایی دارد.
وی افزود: با در نظر گرفتن شرایط پیش از حاملگی و عدم ممنوعیت پزشكی جهت انجام ورزش، با مشاوره پزشك متخصص می توان در منزل به انجام برخی ورزش ها پرداخت.
بگفته این پزشك متخصص لطمه های ورزشی و دردهای عضلانی انواع ورزش های هوازی، تمرینات قدرتی با كمك كش ورزشی، حركات كششی و تمرینات تقویتی عضلات كف لگن را در دوران حاملگی سفارش می شود.
فریناز فهیمی پور با اشاره به اینكه همچون ورزش های هوازی می توان به پیاده روی و استفاده از دوچرخه ثابت اشاره نمود، اظهار داشت: برمبنای وزن فرد، شدت تمرینات می تواند كم تا متوسط باشد.
وی ادامه داد: مدت تمرینات نیز از ۱۵ دقیقه در روز شروع شود و بطور تدریجی می تواند افزایش یابد، با این وجود سفارش می شود تمرینات ورزشی در محیط گرم و مرطوب انجام نشود و قبل، حین و بعد از تمرینات مایعات نوشیده شود.




منبع:

1399/01/12
21:27:29
5.0 / 5
739
تگهای خبر: پزشك , تمرین , سلامت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
لینک دوستان انجمن گلف
انجمن گلف
ncgu.ir - مالکیت معنوی سایت انجمن گلف متعلق به مالکین آن می باشد